20 maja 2013

Sposób na... sweter jak nowy

Golarka do odzieży


To urządzenie czyni cuda! Sprawia, że każdy zmechacony ciuch, nie tylko sweter, ale też polar, zimowa czapka, płaszcz czy nawet skarpetki wyglądają jak nowe. Jest to bardzo praktyczne urządzenie, które przyda się w każdym domu a kosztuje na prawdę niewiele.

Moją golarkę kupiłam w dyskoncie z owadem w nazwie ;) za nieco ponad 20 zł. Posiadam też tańszą wersję, kupioną "za grosze" w sklepie typu "wszystko po 5zł", jednak nowa sprawuje się dużo lepiej. Ma większą powierzchnię tnącą i dużą moc. Można ją podłączyć do gniazdka (zasilacz) lub pracować bezprzewodowo - na baterie (4 x R14 nie zostały dołączone do zestawu). 

Warto zainwestować od kilku do kilkudziesięciu złotych i trochę czasu, by pozbyć się nieestetycznych kłaczków, wyglądać schludnie i przedłużyć żywotność i piękno naszych ubrań. 




Zanim schowałam zimowe czapki głęboko do szafy, uprałam je i osunęłam zmechacenia. Posłużą mi kolejny sezon, który mam nadzieję, przyjdzie nie prędko :)

A oto dowody ...na przykładzie bluzy polarowej:







 Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz